آخرین اخبار

تأکید فرماندار ویژه خوی بر تقویت زیرساخت‌های گردشگری و عمرانی در باغ‌شهر فیرورق

در دیدار شهردار فیرورق با غلامحسین آزاد، فرماندار ویژه شهرستان خوی، راهکارهای توسعه متوازن و رفع چالش‌های مدیریت شهری در شهر فیرورق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
01 تیر 1405
کد مطلب : 361

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری باغ شهر فیرورق، غلامحسین آزاد در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های منحصربه‌فرد فیرورق به عنوان باغ‌شهر نمونه منطقه، تصریح کرد:

حفظ هویت باغ‌شهر: صیانت از فضای سبز و بافت طبیعی فیرورق باید در تمامی طرح‌های عمرانی و توسعه‌ای، خط قرمز مدیریت شهری باشد.

ارتقای خدمات رفاهی: ضرورت دارد شهرداری با برنامه‌ریزی دقیق، نسبت به جذب گردشگر و ایجاد زیرساخت‌های رفاهی مناسب برای شهروندان و مسافران اقدام نماید؛ فرمانداری ویژه نیز در مسیر تأمین اعتبارات و تسهیل پیگیری‌های استانی، حامیِ مدیریت شهری فیرورق خواهد بود.

توسعه متوازن: پروژه‌های عمرانی در سطح شهر باید به‌گونه‌ای تعریف شوند که علاوه بر زیباسازی، گره‌های ترافیکی و خدماتی شهروندان را نیز مرتفع سازند.

‘لیلا مکاری’ شهردار فیرورق نیز در این نشست گزارشی از وضعیت پروژه‌های جاری شهرداری و برنامه‌های آتی برای توسعه فضای سبز و مبلمان شهری ارائه داد.

فرماندار ویژه خوی در پایان، بر تعامل سازنده میان دستگاه‌های اجرایی و شهرداری تأکید کرد و دستورات لازم جهت تسریع در پیگیری مطالبات مردم فیرورق را صادر کرد.

 

انتهای متن/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *