×
×

پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فیرورق به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

  • کد نوشته: 1424
  • ۲ شهریور
  • شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فیرورق با صدور پیامی ضمن آرزوی موفقیت برای کابینه چهاردهم دولت جمهوری اسلامی ایران که موفق به کسب رأی اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شد، آغاز هفته دولت را به رئیس‌جمهور و اعضای دولت تبریک گفتند.
    پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فیرورق به مناسبت فرارسیدن هفته دولت
  • به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری فیرورق متن پیام به شرح زیر است:

     

     

    بسم الله الرحمن الرحیم

     

    به‌راستی‌که نظام مقدس جمهوری اسلامی در تاریخ معاصر جهان نمونه‌ای بی‌مثال است. نظام سیاسی که پس از یک انقلاب مردمی به ثمر نشست و به‌محض شروع کار با رگبار آتش دشمنان داخلی و خارجی مواجه شد به برکت خون شهدایش چنان در جان‌ودل مردم وطن‌دوست ایران ریشه دواند که حتی دسیسه نامردان در بمب‌گذاری روز هشتم شهریور 1360 و لاله‌گون شدن پیکر مطهر شهید رجایی عزیز، شهید باهنر دلسوز و سایر اعضای هیئت دولت نیز نتوانست ذره‌ای ترس و یأس در دل مردم ایجاد کند. جمله ماندگار رهبر کبیر انقلاب که روزی ندا سر داد « بُکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود» تا همیشه بیان‌گر رویه پایدار مردم آزادی‌خواه ایران سربلند است.

     

    این نظام نشان داد اگر مدیران و عزیزانش همچون رئیس‌جمهوری شهید سیزدهم، آیت‌الله رئیسی را در لباس خدمت از دست دهد همچنان با تکیه‌بر رهبری فرزانه حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، پشتوانه مردمی و قانون اساسی پیشرو اجازه نمی‌دهد در نبود رئیس‌جمهور، خدشه‌ای به امور جاری کشور وارد شود. این نظام نشان داد؛ برگزاری یک انتخابات عزتمند مانند آنچه که در هشتم و پانزدهم تیرماه انجام گرفت و سپس تشکیل دولت با کسب رأی اعتماد وزرای جدید و تشکیل دولت چهاردهم در زمانی محدود انجام‌شدنی است و در مقابل یاوه‌گویی دشمنان، در یک چهارچوب مردم‌سالارانه دینی به‌خوبی به تصویر می‌کشد.

     

    تمامی شواهد نشان از پویایی و پایداری این نظام و این کشور دارد و به حول و قوه الهی تشکیل یک کابینه قوی، با رأی اعتماد بالا و بر پایه « وفاق ملی» بیش‌ازپیش مایه سربلندی، عزت، استحکام و ماندگاری ایران عزیز ما خواهد بود.

     

    اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گلگون‌کفن این انقلاب به‌ویژه آنانی که در لباس خدمت به مردم همچون شهید رجایی، شهید باهنر، همه عزیزان هیئت دولت در سال 1360 و بالأخص شهید والامقام آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان که در همین مسیر قبای شهادت نیز بر تن کردند، آغاز هفته دولت و همچنین تشکیل دولت جدید را خدمت رئیس‌جمهور محترم جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان و دیگر اعضای دولت چهاردهم تبریک عرض نموده و برای تک‌تک این عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت مسئلت دارم.

     

    ▫️ لیلا مکاری شهرداری فیرورق

    ▫️ اعضای شورای اسلامی شهر فیرورق

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *