×
×

درجه شهرداری فیرورق از ۵ به درجه ۶ ارتقا یافت

  • کد نوشته: 1430
  • ۳۰ مرداد
  • شهردار فیرورق با اعلام این خبر مسرت بخش گفت: به لطف خداوند متعال و پیگیری و تلاش های مستمر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر و همچنین مساعدت و همکاری استاندار محترم در اقدامی شایسته و در راستای توسعه زیربنایی با موافقت و امضای وزیر محترم کشور ، درجه شهرداری فیرورق از ۵ به درجه ۶ ارتقا یافت .
    درجه شهرداری فیرورق از ۵ به درجه ۶  ارتقا یافت
  • مهندس لیلا مکاری در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری فیرورق با بیان اینکه درجه این شهرداری 5 بوده که با توجه اهمیت و مزایای ارتقا درجه در شهرداریها ، با برنامه ریزی مدون و پیگیری‌های مستمر و مجدانه همکارانم در شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر خوشبختانه این تلاش ها ثمر داد و با ارتقای درجه از 5 به درجه 6 ، شاهد تحولات بنیادین در مجموعه شهرداری فیرورق و ارائه خدمات گسترده تر به شهروندان عزیز خواهیم بود.

     

    ▫️ شهردار فیرورق افزایش بودجه و جذب اعتبارات قابل قبول از محل منابع ملی و استانی را از مزایای این ارتقای رتبه دانست و افزود : افزایش واحدهای شهرداری برای ارائه خدمات بیشتر در حوزه‌های مختلف به شهروندان نیز از مهم‌ترین مزیت‌های ارتقا درجه شهرداری‌ فیرورق به رتبه 6 است.

     

    ▫️ وی ،انضباط مالی، میزان تحقق بودجه مصوب، کمیت و کیفیت اقدامات عمرانی و خدماتی در سطح شهر و میزان رضایت‌مندی عمومی را از اصلی‌ترین شاخص‌های تعیین درجه شهرداری‌ها عنوان کرد.

     

    ▫️ مهندس مکاری ادامه داد: وزارت کشور بر اساس پتانسیل ، امکانات و در نظر داشتن شاخص‌های پیشرفت و توسعه یافتگی شهرها، عملکرد شهرداری‌ها را در چند حوزه مورد بررسی قرار داده و در صورت کسب امتیاز مورد نظر و حد نصاب امتیازات تعیین شده، میزان درجه شهرداری را اعلام می‌کند.

     

    ▫️ شهردار فیرورق در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های بی‌شائبه و جهادی همکاران شهرداری و همچنین همراهی و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر، تصریح کرد : امید آن داریم؛ ظل توجهات و الطاف لایزال الهی و مشارکت و همکاری شهروندان عزیز در مدیریت شهری، این ارتقای درجه شهرداری فیرورق به توسعه یافتگی همه‌جانبه این منطقه گردشگری تبدیل شود .

     

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *